Poznaj nasz sposób pracy
Projektowanie to złożony proces, w którym ścisła współpraca z klientem jest nieodzowna. Klient dzieli się wiedzą na temat swoich produktów i usług, a my łączymy to z naszym doświadczeniem projektowym.
Tylko podejście holistyczne z synergią wspólnych działań pozwala zrealizować wyjątkowe projekty.
01 Rozmowa
W trakcie pierwszej rozmowy ustalimy, jakimi wartościami kieruje się twoja marka, aby ją lepiej poznać. Następnie zdefiniujemy jej problemy oraz potrzeby w celu dostarczenia rozwiązań skrojonych na miarę. Uzgodnimy też, jaka jest nasza rola w procesie projektowym.
- Rozmowa
- Wstępne ustalenie potrzeb i problemów do rozwiązania
- Sprecyzowanie ostatecznej oferty
- Ustalenie harmonogramu prac
- Podpisanie umowy
02 Brief
Wyślij nam swój brief (plan komunikacji). Dokument pokaże nam, jak wygląda strategia komunikacji twojej marki. Jeżeli nie masz doświadczenia w jej tworzeniu, zajmiemy się analizą rynku i zaprosimy cię na warsztat przygotowujący do procesu projektowego.
- Analiza briefu
- Badanie rynku
- Pozycjonowanie marki
- Moodboardy stylistyczne (tablice inspiracji)
03 Projektowanie
Rozpoczynamy realizację. Tworzymy kilka linii kreatywnych zgodnych z briefem. Opieramy się na zebranych danych i wiedzy. Następnie przedstawiamy efekt wspólnej pracy. Projektujemy tylko to, co potrzebne, bo wierzymy, że – Mniej znaczy więcej.
- Projektowanie
- Prezentacja projektu
- Wybranie linii kreatywnej
- Uzupełnienie projektu o twoje uwagi
04 Wdrożenie
Tutaj projekt wchodzi w życie. Ten etap prac jest równie istotny co sam etap projektowy. Wydrukowanie elementów nowego brandingu czy wdrożenie strony internetowej wymaga nie tylko wiedzy technicznej, ale również odpowiedniego nadzoru i doświadczenia. Wesprzemy Cię również po realizacji projektów.
- Przygotowywanie plików produkcyjnych
- Nadzór wdrożenia
- Wsparcie i opieka po realizacji