Grey Skies: Dreamreaper
Gra o wędrowcu w świecie zmierzchu.
![](/assets/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Cover.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Cover.jpg)
Wprowadzenie
Wraz z w pełni niezależnym zespołem BeeFlame Studio nasz programista od wielu lat tworzy grę Grey Skies: Dreamreaper. Gra komputerowa opowiada o Wędrowcu, który sprzymierza się z Patronem i pokonując duchy, przemierza świat zmierzchu, którego zawiłą zagadkę stara się rozwiązać. Dreamreaper: Grey Skies to gra action – adventure, skierowana do grupy hardkorowych graczy z upodobaniem do produkcji serialowych. Jest interaktywną opowieścią połączoną z walką. W ramach pracy nad grą Łukasz pełnił funkcję głównego programisty oraz reprezentanta zespołu na różnego rodzaju targach branżowych takich jak:
- PGA 2016–2021
- Digital Dragons 2017
- Gamescom 2017
- White Nights 2016 w Pradze
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-1.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-01.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-02.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-2.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-3a.jpg)
Rozgrywka
Celem gry jest wydostanie się ze świata, w którym się znajdujemy. Można to osiągnąć poprzez współpracę między dwoma postaciami w jednym ciele. Główny bohater, Wędrowiec, zostaje zainfekowany pasożytem pod postacią Patrona. Działając razem, mają możliwość wydostania się ze świata Szarych Niebios będącego mieszanką koszmaru i światów równoległych.
Mechanika gry
Gra powstaje na silniku Unreal Engine, a rozgrywka prowadzona jest z punktu widzenia pierwszej osoby. Bohater gry przemienia się w Patrona i walczy z duchami przy pomocy szponów, a także nabywanych stopniowo umiejętności (np. spowalnianie czasu, ataki dystansowe). Inspirowana jest między innymi takimi grami jak Dark Souls i zawiera duży świat, który wykorzystuje streaming w celu podzielenia go na mniejsze kawałki. Prace obejmują wiele mechanik, m.in. system dialogowy, przełączanie dwóch trybów postaci (bojowy i klasyczny) oraz różnego rodzaju zagadki.
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-3b.gif)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-4.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-5.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-6.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-7.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-8.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-9.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-10.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-11.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-12.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-03.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-04.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-05.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-06.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-07.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-08.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-09.jpg)
![](/build/images/projects/Project-10-Grey-Skies/Foto-13.jpg)
![](/build/images/_MOBILE/Grey-Skies/Foto-10.jpg)
Grywasz?
Produkcja będzie grywalna na konsolach aktualnej generacji: Play Station 5, XBOX, oraz PC.
Zainteresowała Cię ta produkcja?
Dodaj ją do swojej listy życzeń!