KONE Experience 2022
Efekty wizualne na konferencji wirtualnej.
Cel
Wsparcie przy produkcji cyklu wydarzeń KONE Experience 2022. Dzięki zastosowaniu Unreal Engine konferencja wirtualna zyskała trójwymiarową oprawę. Live streaming z efektami 3D był możliwy za sprawą silnika, kamer oraz odpowiednio przygotowanej sceny, które pozwoliły na połączenie prezentera w studiu, ekranu oraz sztucznie wygenerowanego miasta. Wizualizacja statystyk także została wsparta poprzez dodanie efektów.
Link do konferencjiOpis
W ramach wsparcia został wykorzystany silnik Unreal Engine. Za pomocą wcześniej przygotowanego API oraz interfejsu zawierającego przyciski operator był w stanie zarządzać elementami trójwymiarowymi na scenie zależnie od aktualnej sytuacji. Możliwe stało się zarządzanie takimi elementami jak ruch budynków oraz zmiana ich wyglądu (całościowa lub częściowa) poprzez użycie różnych materiałów i kolorów. Operator mógł również decydować o oświetleniu sceny oraz umiejscowieniu budynków w różnych konfiguracjach pod względem typu i wielkości. Rozwiązania cyfrowe towarzyszą nam w niemal każdym obszarze życia. Ich umiejętne wykorzystanie pozwala dostarczyć klientom wyjątkowych doświadczeń związanych z marką.